ISO9001

ISO-Support.dk

 

Fordele gennem arbejdet med kvalitet, efter den internationale ISO9001 standard

Reklamationer, dårligt omdømme, svigtende salg er nogle af de negative konsekvenser ved ikke at tage kvalitetsarbejdet alvorligt, men der er altid

2 sider af samme mønt og gennem forbedrede arbejdsgange og processer, er det muligt at øge kvaliteten af det udførte arbejde, uanset branche eller virksomhedsform. Nedbringelse af reklamationer, et godt omdømme eller øget salg og bundlinje kan være nogle af positive resultater af kvalitetsarbejdet.

 

ISO-Support tilbyder assistance med virksomheders kvalitetsarbejde, uanset om det er målrettet den internationale ISO9001 kvalitetsstandard eller om virksomheden alene har et forretningsmæssigt behov for at udvikle kvalitetsarbejdet, uden nødvendigvis at følge ISO9001.

 

Uanset hvilke udfordringer virksomheden står overfor, med hensyn til kvalitetsarbejdet, det være sig i forbindelse med kvalitetscertificering efter ISO9001,

intern eller ekstern audit, kvalitetsledelse, kvalitetspolitikker, rådgivningspåbud eller udarbejdelse af kvalitetsmateriale som skal benyttes ved tilbud og prækvalifikationer, da står vore konsulenter klar til at støtte denne proces.

 

Læs her mere om kvalitetsledelsessystemer og certificeringer

 

Copyright © All Rights Reserved